Politica de confidentialitate - www.consultantavocat.ro

Politica de confidentialitate

1. Introducere

Aceasta nota de informare vizeaza activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal efectuate de catre Cabinet Avocat Marius Todeancă cunoscut si sub brandul ConsultantAvocat.

Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se aplica tuturor prelucrarilor de date cu caracter personal pe care le desfasuram, precum si tuturor interactiunilor cu website-ul nostru gazduit pe domeniul www.ConsultantAvocat.ro.

2. Denumirea operatorului de date si a proprietarului website-ului

Cabinet Avocat Marius Todeancă este operator de date cu caracter personal si proprietar website www.ConsultantAvocat.ro.

3. Datele personale pe care le prelucram

Colectarea datelor dumneavoastra personale este limitata strict la ceea ce este necesar pentru a va furniza o experienta de cea mai inalta calitate cu privire la serviciile noastre si cu privire la utilizarea website-ului nostru.

Datele personale pe care le prelucram pot include:

a. date de baza pentru identificare precum nume, prenume, functie in vederea stabilirii tuturor detaliilor unei viitoare colaborari

b. date de contact, precum adresa fizica de serviciu sau, dupa caz, personala, adresa de email, numar de telefon;

c. cont bancar si alte informatii financiare care ne permit desfasurarea relatiei contractuale de orice fel, atunci cand exista;

De asemenea, daca doriti sa va alaturati echipei noastre, vom procesa date necesare in procesul de recrutare, precum numele complet, adresa de e-mail, numarul de telefon si adresa de corespondenta, orice alte date pe care ni le aduceti la cunostinta prin documentele de aplicatie, pe care ni le furnizati aplicand direct pe website, prin depunere sau transmitere in format fizic la biroul nostru sau prin e-mail.

4. Cum colectam datele personale

Colectam doar acele date personale pe care ni le furnizati in mod voluntar (in format fizic sau electronic), precum si informatii disponibile din surse publice:

 cu ocazia interactiunilor desfasurate in baza unui contract de colaborare sau in discutiile preliminare, in negocierea si pregatirea unui astfel de contract;

 prin intermediul website-ului nostru, cu ocazia completarii formularelor de contact existente;

 atunci cand ne contactati prin e-mail, daca va exprimati interesul cu privire la serviciile noastre sau daca va manifestati interesul de a fi angajat, contractat sau de a colabora;

 in contextul unei intalniri la un eveniment (de exemplu, prin schimbul de carti de vizita).

5. Temeiuri legale si scopurile prelucrarii

Deoarece sunteti indreptatit sa stiti scopul in care prelucram datele dumneavoastra personale, va vom informa inainte de a prelucra datele dumneavoastra personale in alt scop decat cel pentru care ne-ati incredintat datele dumneavoastra personale.

Desfasurarea relatiei contractuale cu clientii

In baza contractului incheiat cu dumneavoastra, in calitate de client, vom prelucra toate datele personale pe care ni le puneti la dispozitie, precum si orice alte date care ne sunt necesare pentru exercitarea profesiei si prestarea serviciului, in conformitate cu prevederile contractuale.

Comunicari profesionale

Daca ne sunteti client sau daca ne-ati contactat in scop profesional, prelucram datele dumneavoastra personale pe baza interesului legitim de a va transmite toate informatiile necesare ce asigura buna desfasurare si respectarea tuturor clauzelor contractuale mentionate in contractul de prestari servicii semnat de ambele parti.

6. Informatii referitoare la procesul de recrutare

Puteti aplica pentru o pozitie in cadrul cabinetului prin completarea formularului de contact din cadrul paginii Contact a website-ului nostru, prin e-mail sau prin transmiterea sau depunerea in format fizic la sediul nostru a aplicatiei dumneavoastra.

Atunci cand aplicati prin utilizarea sectiunii dedicate a website-ului, va vom solicita numele complet, adresa de e-mail, numarul de telefon si adresa de corespondenta, precum si un CV si o scrisoare de intentie al caror format si continut sunt lasate la latitudinea dumneavoastra.

Vom folosi datele dumneavoastra personale referitoare la procesul de recrutare pentru:

 a evalua daca sunteti potrivit pentru o pozitie

 a va contacta cu privire la aplicatia dumneavoastra a administra procesul de recrutare a va contacta cu privire la posturile care devin disponibile ulterior si pentru care consideram ca aveti profilul profesional potrivit a avea evidenta unor eventuale procese anterioare de recrutare ale noastre la care ati participat si a motivelor pentru care nu vi s-a adresat o oferta sau pentru care oferta a fost refuzata

7. Durata de stocare

Datele personale colectate in procesul de recrutare si utilizate cu scopul tinerii evidentei proceselor anterioare de recrutare sunt stocate pe o perioada de 3 ani de la momentul la care ati aplicat.

Datale colectate necesare completarii contractelor si emiterii facturilor fiscale sunt pastrate in arhiva contabilitatii pe o perioada de cel putin 5 ani de la data emiterii.

Vom sterge datele dumneavoastra personale atunci cand acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile in care au fost colectate sau atunci cand va retrageti consimtamantul (daca prelucrarea datelor dumneavoastra se intemeiaza pe consimtamant), cu exceptia cazurilor in care prelucrarea datelor dumneavoastra personale este necesara in temeiul unor dispozitii legale sau daca suntem altfel indreptatiti sa continuam prelucrarea.

De asemenea, vom retine datele dumneavoastra personale pentru o perioada de timp suplimentara, in cazul in care stergerea imediata a acestora ar necesita suprascrierea sistemelor noastre de back-up si recuperare in caz de dezastru.

8. Persoane terte

Ca regula, nu divulgam sau transferam datele dumneavoastra personale catre terti. Cu toate acestea, in cazurile in care divulgarea sau transferul este necesar sau daca suntem obligati prin lege, va vom informa in cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer, cu exceptia cazului in care legea aplicabila, inclusiv regulile care guverneaza obligatia de mentinere a secretului profesional, ne impiedica sa facem o astfel de informare.

In cazul in care vom divulga sau transfera datele dumneavoastra personale catre terti, vom face acest lucru in conformitate cu legile aplicabile si vom adopta masurile necesare pentru a asigura integritatea si protectia acestora.

Pentru prelucrarea datelor personale putem folosi persoane imputernicite, de exemplu, furnizori de solutii IT necesare administrarii afacerilor, inclusiv solutii de contabilitate financiara, furnizori de solutii de management al contactelor sau organizatori de conferinte. Cu toti imputernicitii vom incheia conventii de prelucrare a datelor personale cu clauze corespunzatoare care sa asigure ca imputernicitii isi asuma obligatii de prelucrare a datelor personale (inclusiv de stergere a acestora) in deplina conformitate cu legile aplicabile si care ofera un nivel adecvat de protectie a datelor dumneavoastra personale.

9. Securitatea datelor personale

Datele personale sunt securizate impotriva amenintarilor si ne asiguram ca sunt protejate prin masuri de securitate si infrastructura IT corespunzatoare. Mai mult, avem implementate masuri interne care ne permit sa descoperim, sa notificam si sa documentam incalcari ale securitatii datelor personale in cel mai scurt timp posibil.

Daca descoperim o incalcare a securitatii datelor dumneavoastra personale care prezinta un risc pentru drepturile si libertatile dumneavoastra, vom notifica Autoritatea Nationala de Supraveghere privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal. Veti fi informat cu privire la incalcarea securitatii datelor dumneavoastra personale daca aceasta conduce la un risc ridicat cu privire la drepturile si libertatile dumneavoastra.

10. Drepturile dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor personale

Aveti urmatoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale:

1. Dreptul de acces la datele personale.

2. Dreptul de a obtine rectificarea datelor personale inexacte.

3. Dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii datelor personale. Acest drept va este disponibil atunci cand:

 contestati acuratetea datelor dumneavoastra personale pe care le prelucram

 prelucrarea datelor personale este ilegala

 va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra personale, pentru perioada de timp cat verificam existenta interesului nostru legitim in prelucrarea datelor dumneavoastra.

Daca aveti orice intrebari cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale sau daca doriti sa ne adresati vreo solicitare, precum si sa va exercitati oricare din drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne contactati la:

– adresa de e-mail: marius.todeanca @ consultantavocat.ro

– telefon: +4 0745 034 638

– sediu: Bld, Socola nr. 20, Iasi, Romania

Vom analiza fiecare solicitare si va vom comunica actiunile intreprinse in acest sens in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tarziu de o luna de la momentul inregistrarii solicitarii dumneavoastra. In cazul in care avem nevoie de mai multe informatii din partea dumneavoastra sau avem dificultati in rezolvarea cererii dumneavoastra, va vom informa fara intarziere cu privire la faptul ca avem nevoie de timp suplimentar pentru a analiza in mod corespunzator cererea dumneavoastra.

Mesaj Rapid
Mesaj Rapid
Întrebări, îndoieli, probleme? Suntem aici pentru a te ajuta!
Connecting...
Întrebări, îndoieli, probleme? Suntem aici pentru a te ajuta!
Întrebări, îndoieli, probleme? Suntem aici pentru a te ajuta!
:
:
:

Datele colectate prin acest formular sunt folosite pentru a vă contacta. Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate
Întrebări, îndoieli, probleme? Suntem aici pentru a te ajuta!
:
:

Datele colectate prin acest formular sunt folosite pentru a vă contacta. Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate
Această sesiune de discuții s-a încheiat.